Część 4. Dedykacja dla Julii Łopatki i Mojej Miśki Darii <33 (Jeśli źle napisałam to przepraszam)
Podeszłam do Liaśa i chciałam pocałować go w policzek, ale on przekręcił głowę i trafiłam w usta.
-Mmmm ale jesteś smaczna :3
-Dziękuję ^_^ - Czułam jak się rumienie dlatego zakryłam włosami twarz.
-Nie zakrywaj, lubię jak się rumienisz. - Delikatnie na niego spojrzałam, a on stanął bliżej mnie, odgarnął kosmyk włosów za ucho, swoją dłoń położył na moim policzku gładząc go i powoli się przybliżał. Chyba nie był do końca pewien czy może. http://media.tumblr.com/3610583f7e80590ae9f8b35cce1ff4c1/tumblr_inline_msey5x1Y8W1qz4rgp.gif Nie wiem co się stało ale nagle wpadłam na pomysł :D
-Łap mnie!! - Krzyknęłam uciekając.
-Będzie kara!! XD
-Tak, tak. Oczywiście, ale najpierw mnie złap !!
-Oj złapię! :D - I tak zaczęła się nasza łapanka po całym domu XD W końcu nie miałam innego wyjścia i weszłam do łazienki szybko się zamykając.
-[T.I] otwórz !! To nie fair! :D
-Życie też jest nie fair mały!!
-Mały? Oh tylko nie mały!!
-No to MALUTKIIIIIIII ! - I wybuchłam śmiechem siedząc pod drzwiami.
-Oh pożałujesz !! XD - Nagle zauważyłam jakąś książkę, a może to jakiś zeszyt? Nie wiem, ale to coś leżało pod wanną. Podeszłam do wanny i słyszałam jak Liam coś krzyczy ale teraz byłam zbytnio zainteresowana ty czymś. Wzięłam do ręki to był stary pamiętnik z napisem na okładce " Moje myśli <3". To był mój stary pamiętnik! Szukałam go pół roku! I teraz go znalazłam, tak nagle O.o Otworzyłam drzwi od łazienki i wybiegłam jakby mnie jakiś wściekły pies gonił. Wbiegłam do pokoju usiadłam na łóżku i powoli go otworzyłam. Poczułam, że ktoś usiadł na łóżku obok mnie, nie musiałam patrzeć kto to bo wiedziałam, że to Liaś.
-Co to? - Zapytał z ciekawością.
-Mój stary pamiętnik :') - Na samą myśl o tym co tam pisałam zakręciła mi się łza w oku :')
-Kto to na tym zdjęciu? - Wskazał palcem na zdjęcie gdzie byłam ja i ..........
*******************************************************
Tum turumtum! Mamy 4 część ! Aaaaaa nawet nie wiecie jak ciężko było coś napisać :c miałam ostatnio mały brak weny. Co ja gadam?! Miałam duży brak weny :D Ale dziś mi jakoś się udało :) Mam nadzieję, że wam się spodoba + Przepraszam za błędy jeśli jakieś są i za to, że taki krótki :c Nie wiem kiedy kolejna część ale postaram się może jutro albo jeszcze dzisiaj tylko, że późnym wieczorem. Na pewno w tym tygodniu dodam 2 części ;) i planuję pisać tak gdzieś do 10 części :) Co wy na to? Piszcie czy wam się podoba i jak myślicie? Kto będzie na zdjęciu? Piszcie też czy ma być nowa postać czy coś :) Czekam na komy i tak jak zwykle 4 komy i następna część będzie do czytania ;)
Niech dojdzie nowa postac a na zdjeciu jej psiapsiole
OdpowiedzUsuńŚwietny imagin proszę o nexta. A co do postaci to na zdjęciu może być były chłopak, który dojdzie w jakiejś części
OdpowiedzUsuń--------------------------------- > Nexxxxxxxxxxxxt
OdpowiedzUsuńKiedy następny? Nie moge sie juz doczekac.
OdpowiedzUsuń